Eastpak tunnetaan maailmanlaajuisesti erityisesti kestävistä, värikkäistä repuistaan ja laukuistaan. Eikä suotta, sillä Eastpak oli maailman ensimmäinen laukkubrändi, joka korvasi perinteiset harmaat ja ruskeat kankaat kirkkaan värisillä nylon-materiaaleilla. 70- ja 80-lukujen kuluessa tuotemerkki teki kansainvälisen läpimurtonsa ja muuttui outdoor-tuotteiden valmistajasta urbaaniksi lifestyle-brändiksi. Tänä päivänä miesten Eastpak-tuotteet ovat paitsi mahtavaa laatua, myös upean näköisiä ja korvaamaton osa urbaania katutyyliä. Brändin laaja valikoima tarjoaa runsaasti eri malleja, mahtavia värejä, upeita printtikuoseja ja laadukkaita materiaaleja - suunniteltuna kestämään niin kulutusta kuin katseitakin!
Brändin juuret juontavat vuoteen 1952 Bostonissa, kun Eastpak aloitti toimintansa nimellä Eastern Canvas Products Inc. Tuolloin merkki alkoi valmistaa reppuja ja laukkuja USA:n armeijan käyttöön perustajansa, Monte Goldmanin johdolla. Edelleen brändin alkuperästä muistuttavat sen tarkat laatuvaatimukset ja laadunvalvonta. Vuonna 1976 Eastpak aloitti matkansa kohti maailmanvalloitusta, kun sen johtoon liittyi yrityksen perustajan poika, nuori Mark Goldman. Opiskellessaan yliopistossa Mark pisti merkille, etteivät trenditietoiset opiskelijat enää välittäneet kantaa oppikirjojaan perinteisissä salkuissa. Nuori mies näki tässä loistavan mahdollisuuden tuoda markkinoille jotakin aivan uutta. Vuonna 1977 Markin uusi ajattelumalli tuotti hedelmää, kun Eastpak lanseerasi ensimmäisen kuluttajille suunnatun valikoimansa selkäreppuja ja merimiessäkkejä. Syntyi uusi katumuodin huippubrändi, jonka provokatiiviset mainokset valtasivat tilaa suosituissa lifestyle-lehdissä.
Miesten Eastpak-tuotteet - syntyneet kestämään
Vuonna 1986 brändi valloitti tuotteillaan myös Euroopan markkinat. Sittemmin tuotemerkki on perustanut omia lippulaivamyymälöitään johtaville muotikaduille ympäri maailman. Brändin showroom löytyy muun muassa Lontoon muodin keskittymänä tunnetulta Carnaby Streetilta. Eastpak on tehnyt yhteistyötä eurooppalaisten huippusuunnittelijoiden kanssa sekä saanut huomiota sponsoroimalla julkisuuden henkilöitä, taiteilijoita, muusikkoja ja lahjoittamalla varoja AIDS- ja HIV-tietoisuutta kasvattavaan hyväntekeväisyystyöhön.
Miesten Eastpak-tuotteet ovat syntyneet kestämään -kuten brändin slogankin lupaa. Reput ja laukut säilyvät ehjinä kovassakin kulutuksessa huippumateriaaliensa ansiosta. Suositko ennemmin kirkasta keltaista vai pelkistettyä mustaa? Täydentäisikö tyylisi huippusuunnittelijan luoma design-kuosi? Valitse oma kestosuosikkisi valtavasta valikoimasta!
Yhdistät helposti